ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مینی رسما وارد بازار ایران شد

پرشیاخودرو بزودی حضور رسمی برند اصیل و خوشنام مینی در ایران را آغاز خواهد کرد. عضو دیگر گروه خودروسازی BMW نیز زین پس توسط پرشیاخودرو عرضه خواهد شد و علاقمندان قادر خواهند بود تا خودروهای مدرن این کمپانی اصیل جهانی را از شرکت پرشیاخودرو تهیه نمایند.

 

برند مینی بی شک یکی از محبوب ترین و از جمله ی موفق ترین خودروسازان تاریخ می باشد. تاریخ تاسیس این برند به سال ۱۹۵۹ برمیگردد و در حقیقت این احساس نیاز به خودروهای کم مصرف و پربازده بود که موجبات خلق این برند اصیل و چابک را بوجود آورد. برندی که در طول تاریخ ۵۹ ساله خود افتخارات فراوانی را کسب کرده و از سال ۱۹۹۴ توسط گروه خودروسازی BMW آلمان خریداری شد. در طول ۱۸ سال مالکیت این گروه خودروسازی خلاق، مینی پیشرفت های فراوانی را تجربه کرد و ۹ مدل خودرو را روانه بازارهای جهانی نمود.
شرکت پرشیاخودرو با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه فروش و خدمات پس از فروش خودروهای BMW، امسال موفق شد تا مقدمات عرضه برند MINI را در کشور فراهم آورد. ۳ مدل محبوب این برند اصیل بزودی توسط پرشیاخودرو رونمایی خواهند شد و پس از رونمایی در دفتر مرکزی و نمایندگی های منتخب آن قابل عرضه خواهد بود. شرکت پرشیاخودرو با داشتن شبکه گسترده نمایندگان در سراسر کشور و تجربه موفق در ارائه برند BMW، برنامه استراتژیک کاملی را تدوین نموده تا علاقمندان به این برند بتوانند با خیال آسوده از این خودروهای مدرن استفاده نمایند.